PROJEKTJEINK, DÍJAINK

Az Év Példaértékű Közlekedésbiztonsági Társadalmi Felelősségvállalója Pályázat 2020 - III. helyezés

Harmadik helyezettek lettünk a Közlekedési Kultúra Napja alkalmából kiírt "Az év példaértékű közlekedésbiztonsági társadalmi felelősségvállalója" pályázaton. Ez számunkra felér egy győzelemmel, hiszen hatalmas múlttal és hatalmas költségvetéssel rendelkező vállalatok mellé fértünk fel a dobogóra :) Az első helyezett a Mercedes-Benz Manufactruing Hungary Kft. míg a második helyezett a Győr-Sopron-Ebenfurti Vasúti Zrt. lett. Bár a legjobb visszajelzés számunkra az, amikor mosolygós ügyfelek veregetik meg a vállunkat nap végén, ez az elismerés mindenképpen kitüntetett helyet fog kapni az irodánkban, és a következő egy évben az lesz a célunk, hogy jövőre még előrébb végezzünk.

Az Ovibringa a Dreamland Cycling Kft. által létrehozott óvodai bringa program, amelynek célja, hogy már a 3-7 éves korú gyermekekkel megszerettesse a mozgást és a kerékpározást, továbbá átadjon számukra egy olyan magabiztos mozgáskultúrát és közlekedési szemléletmódot, amellyel a mindennapokban egész életük során biztonsággal és komfortosan közlekedhetnek vagy sportolhatnak kerékpárral.

Az Ovibringa program során a gyerekek vidám, játékos keretek között tanulhatnak meg egyensúlyozni és manőverezni futóbiciklikkel, később pedig pedálos biciklikkel. Ezen túlmenően felkészítjük őket a leggyakoribb közlekedési szituációkra is annak érdekében, hogy szüleik felügyeletében közterületen is biztonságosan tudjanak biciklizni. Csapatunk tagjai különféle területeken szereztek jártasságot és tapasztalatot. Van köztünk sportedző, rekreáció-vezető, közlekedési szakember és egykori profi kerékpáros is.

2020-ban elindítjuk a középsikolások számára kifejlesztett közlekedésismereti tanfolyamot is. Ennek célja, hogy a jogosítvány megszerzésének időszakába érkező fiatalok számára egy könnyen befogadható, trendi, egynapos képzést nyújtsunk, amelynek keretében minden közlekedési ágazat szemszögéből megismerhetik és megérthetik a közlekedésbiztonság alapjait, és ennek köszönhetően a kerékpározásra egy menő, magától ertetődő opcióként tekintenek a mindennapi életük során.

A Dreamland Cycling Kft. fő tevékenysége a turizmus ágazatában eleketromos kerékpár (pedelec) túrák szervezése és lebonyolítása. 2019-ben Budapest környékén és a Balatonon szerveztünk túrákat, 2020-tól pedig az országos kék-túra teljes nyomvonalán szervezünk e-bike expedíciókat. Évente a turizmus ágazatában termelt haszon 10%-át forgatjuk vissza az OviBringa program fejlesztésére, bővítésére. Bár az OviBringa Program első sorban a jövő generációját célozza, cégünk tevékenysége az élet bármely szakaszára kínál vonzó, a kerékpározáshoz szorosan kapcsolódó szolgáltatást.

GINOP-5.2.3-16-2018-00701

A 2018.07.10. - 2019.07.09.között lezajlott projektünk elsődleges célja a Dreamland Cycling Kft. megalapítása volt. A megalapítástól számított egy éven belül kialakítottuk a cég működéséhez szükséges alapvető keretrendszert, amelynek egyik legfontosabb része a kiterjedt partneri hálózatunk. Cégünk elsődleges tevékenysége e-bike túrák szervezése, amelyhez egy komoly eszközpark kiépítése volt az egyik legfontosabb feladatunk. A fenti projekt keretein kívül, de ahhoz kapcsolódóan szereztünk be 12 darab Stevens E-Tremalzo elektromos kerékpárt, valamint a fenti projekt keretében vásároltuk meg a túrák megvalósításához szükséges 15 darab Rudy Project kerékpáros bukósisakot és a 15 darab Rudy Project kerékpáros szemüveget is. Projektünk ideje alatt és azóta is izgalmas e-bike túrákat szervezünk és valósítunk meg a Balaton körül, a Duna mentén, a Budai-hegységben, a Pilisben, a Visegrádi hegységben és Magyarország számos egyéb területén. A fenti tevékenység folytatásához szükséges utazásszervezői engedélyünk száma: U-001868

A kerékpár túrák szervezésén túlmenően jelentős figyelmet fordítunk a társadalmi felelősség vállalásra is. Ezért hoztuk létre az OviBringa Programot, amelynek keretében 3-7 éves kor között, óvodákban, rendezvények keretében és magánórákon tanítjuk a gyermekeket kerékpározni és biztonságosan közlekedni. Az egész ország területén vállaljuk alkalmi rendezvények és tanfolyamok megvalósítását is.

+36205887540
info@dreamlandcycling.com
Dreamland Cycling Kft.
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • YouTube
  • TripAdvisor
OTP SZÉP Kártya Elfogadóhely

© 2023 by Dreamland Cycling Kft.